۱۳۸۸ اسفند ۱۸, سه‌شنبه

صف

امروز بعد از مدتها تحمل! دیگه نتونستم بیشتر از این جلوی حس کنجکاویم رو بگیرم. مدتیه وقتی میرم دانشگاه,یا از دانشگاه بر می گردم یه جایی هست که مردم(بیشتر خانم ها) توی یه صف خیلی دراز ایستادن. هر روز که از جلوشون رد می شدم تا مدتی ذهنم مشغول می شد که چرا این افراد توی یه چنین صفی ایستادن, با خودم می گفتم حتما باید علت مهمی داشته باشه که اینهمه مدت توی صف می ایستن امروز رفتم و از یکی از خانم هایی که توی صف بود علت رو جویاشدم جواب خانم, خنده دارترین چیزی بود که توی عمرم دیده و شنیده بودم.ظاهرا صف طویل, صف خرید لوازم آرایشی بوده!!

۳ نظر:

  1. D:
    این همون لوازم آرایشی نیست که هرمی تبلیغ می کنه؟ سیدخندان دیدیش؟؟

    پاسخحذف
  2. والا اینو نمی دونم! فقط وقتی خانمه گفت صف لوازم آرایشه جلوش زدم زیر خنده خانمه یه کم عصبانی شد گفت لوازم آرایشیش گیاهیه!!!

    پاسخحذف